صفحه اصلی             اخبار             مقالات             آلبوم تصاویر                 ورود                 عضویت             درباره ما             تماس با ما             English
   
0 item
     
 
فروشگاه صنایع دستی ایرانیان

   لباس محلی بزرگسال

   لباس محلی بچه گانه

   زیور آلات

   جعبه نقره و مینا

   بشقاب مینا

   گلدان مینا

   عروسک با لباس محلی

   کاشی

   نقاشی استخوان شتر ( سرمه دان)

   نقاشی استخوان شتر(جعبه)

   قاب خاتم

   ساعت خاتم

   جا قلمی رومیزی و قلم دان خاتم

   تخته نرد و صفحه شطرنج

   جعبه خاتم

   مجسمه های قلم زنی برنجی

   مجسمه های تخت جمشیدی

   گلیم

   مگنت

   کیف پول

   گوناگون

جستجو در محصولات



   راهنمای خرید

   سایت را صفحه خانگی خود کنید

   اضافه به علاقه مندی ها

   اخبار و رویداد ها

   مقالات و مطالب خواندنی

   آلبوم تصاویر

   دوستان

   سایت های مفید

   درباره ما

   تماس با ما

 
صنايع‌‌دستي در انتظار تحول در هتل‌هاي کشور است


معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي بر جايگزيني صنايع‌دستي ايراني در هتل‌هاي سراسر کشور به جاي صنايع‌دستي خارجي تأکيد کرد.

به گزارش ميراث آريا(chtn)، تهمينه دانيالي در ديدار با جمعي از مديران بخش خصوصي فعال در حوزه گردشگري با بيان اين مطلب گفت:‌ اختصاص فضاهاي مفيد براي نمايش و عرضه توليدات صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي نياز امروز اين بخش است.

وي با اشاره به اينکه صنايع‌دستي به عنوان عاملي مهم در جذب گردشگر به کشورمان بايد جدي‌تر گرفته شود، اظهار داشت: با توجه به امکاناتي که در سطح استان‌هاي مختلف کشور براي جذب گردشگر وجود دارد بهره مندي از صنايع‌دستي تأثير بسزايي بر تسريع در اين روند دارد.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي ادامه داد: وضعيت صنايع‌دستي در هتل‌هاي کشور چندان قابل قبول با امکانات و جايگاه اين توليدات در کشورمان در مقايسه با ساير نقاط جهان نيست.

دانيالي تصريح کرد: در بخشي از هتل‌هاي کشور همچنان بهره مندي از صنايع‌دستي خارجي کاربرد دارد و صنايع‌دستي متنوع و با کيفيت ايران از موقعيت خوبي برخوردار نيست.

وي اضافه کرد: اختصاص غرفه‌هايي در هتل‌هاي کشور به عرضه و فروش صنايع‌دستي بخشي از مشکلات مربوط به بازار فروش اين توليدات را حل خواهد کرد.

اين مقام مسئول با بيان اينکه اجرايي شدن اين برنامه‌ها تنها منوط به همکاري هتل‌هاي پايتخت نيست، گفت: صنايع‌دستي نيازمند توجه و همراهي تمامي بخش‌ها در استان‌هاي مختلف کشور است.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي در ادامه اظهار داشت: تور گردي صنايع‌دستي يکي ديگر از برنامه‌هاي پيشنهادي معاونت صنايع‌دستي به هتل‌هاي سراسر کشور است.

دانيالي با تأکيد بر اينکه مي‌توان با همکاري معاونت‌هاي صنايع‌دستي استاني امکان بازديد گردشگران و مهمانان هتل‌ها را از کارگاه‌ها و مراکز توليد صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي کشور فراهم کرد، ادامه داد: با توجه به توليد انحصاري بخشي از رشته‌هاي صنايع‌دستي در تعدادي از استان‌ها، اين بازديدها در توسعه و ترويج فرهنگ صنايع‌دستي موثر است.

اين استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي تعامل با بخش خصوصي را در راستاي اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران پيگيري مي‌کند که همراهي با بخش خصوصي عرصه گردشگري نيز مورد تأکيد و توجه است.

Designed by Ashkan Arefi   Copyrights © 2008 - 2020 - Iranian Handicraft. All Rights Reserved V2.0  Designed by Ashkan Arefi

صفحه اینستاگرام لباس محلی ایرانیان