صفحه اصلی             اخبار             مقالات             آلبوم تصاویر                 ورود                 عضویت             درباره ما             تماس با ما             English
   
0 item
     
 
فروشگاه صنایع دستی ایرانیان

   لباس محلی بزرگسال

   لباس محلی بچه گانه

   زیور آلات

   جعبه نقره و مینا

   بشقاب مینا

   گلدان مینا

   عروسک با لباس محلی

   کاشی

   نقاشی استخوان شتر ( سرمه دان)

   نقاشی استخوان شتر(جعبه)

   قاب خاتم

   ساعت خاتم

   جا قلمی رومیزی و قلم دان خاتم

   تخته نرد و صفحه شطرنج

   جعبه خاتم

   مجسمه های قلم زنی برنجی

   مجسمه های تخت جمشیدی

   گلیم

   مگنت

   کیف پول

   گوناگون

جستجو در محصولات



   راهنمای خرید

   سایت را صفحه خانگی خود کنید

   اضافه به علاقه مندی ها

   اخبار و رویداد ها

   مقالات و مطالب خواندنی

   آلبوم تصاویر

   دوستان

   سایت های مفید

   درباره ما

   تماس با ما

 
هنرمندان کرمانشاهي آثارشان را براي مهر اصالت ارائه دهند


به گفته معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي اداره کل ميراث فرهنگي استان کرمانشاه،هنرمندان صنايع‌دستي آثار ارزشمند خود را جهت ارائه به جامعه جهاني يونسکو براي ثبت مهر اصالت تحويل دهند.

نصرت‌اله سپهر با بيان اين مطلب به ميراث آريا(chtn) گفت:‌ در راستاي برنامه يونسکو در خصوص اعطاي مهر اصالت به محصولات صنايع‌دستي، اين اداره کل در نظر دارد نسبت شناسايي آثار صنايع‌دستي برگزيده استان کرمانشاه بر اساس معيارهايي ارزيابي و اقدام کند.

وي مرغوبيت را به عنوان نخستين معيار معرفي کرد و گفت:استفاده از مواد اوليه مرغوب و با کيفيت و توجه ويژه به ظرافت در امر توليد ضروري است همچنين اثر با اصالت و بيانگر هويت فرهنگي،‌ ملي و هنرهاي سنتي استان باشد.

اين مقام مسئول به اشاره به نوآوري در اثر تصريح کرد:ترکيب مؤثر روش‌هاي سنتي و مدرن و خلاقيت در طرح، مواد اوليه به کار رفته و يا ترکيبي از موارد مذکور در انتخاب اثر موثر است.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي اداره کل ميراث فرهنگي استان کرمانشاه يادآور شد: صنايع دستي ارائه شده بايد قابل عرضه در بازارهاي بين‌المللي (تعداد مطلوب بين‌ قيمت و کيفيت کالا) باشد.

سپهر سازگاري با محيط زيست را از ديگر معيارهاي مورد نظر معرفي کرد و گفت: داشتن رابطه آشتي‌پذيري با طبيعت(استفاده از مواد اوليه و رنگ‌هاي طبيعي، مواد قابل بازيافت و سازگار با طبيعت) لازم است.

وي اظهار داشت: رعايت حقوق انساني توليد‌کنندگان و قوانين مربوط به کار و يا حق تأليف را از ديگر معيارهاي شناسايي و انتخاب اثر است.

سپهر افزود: از تمامي هنرمندان و صنعتگران صنايع‌دستي استان که داراي آثار هنري با مشخصات فوق هستند دعوت مي‌شود با همراه داشتن کالاي خود به معاونت صنايع‌دستي اين اداره کل واقع در خيابان آيت‌ا... کاشاني(دبير اعظم) مراجعه و جهت کسب اطلاعات بيشتر با تلفن 7273125 واحد توسعه و ترويج تماس حاصل کنند./117

Designed by Ashkan Arefi   Copyrights © 2008 - 2020 - Iranian Handicraft. All Rights Reserved V2.0  Designed by Ashkan Arefi

صفحه اینستاگرام لباس محلی ایرانیان