صفحه اصلی             اخبار             مقالات             آلبوم تصاویر                 ورود                 عضویت             درباره ما             تماس با ما             English
   
0 item
     
 
فروشگاه صنایع دستی ایرانیان

   لباس محلی بزرگسال

   لباس محلی بچه گانه

   زیور آلات

   جعبه نقره و مینا

   بشقاب مینا

   گلدان مینا

   عروسک با لباس محلی

   کاشی

   نقاشی استخوان شتر ( سرمه دان)

   نقاشی استخوان شتر(جعبه)

   قاب خاتم

   ساعت خاتم

   جا قلمی رومیزی و قلم دان خاتم

   تخته نرد و صفحه شطرنج

   جعبه خاتم

   مجسمه های قلم زنی برنجی

   مجسمه های تخت جمشیدی

   گلیم

   مگنت

   کیف پول

   گوناگون

جستجو در محصولات



   راهنمای خرید

   سایت را صفحه خانگی خود کنید

   اضافه به علاقه مندی ها

   اخبار و رویداد ها

   مقالات و مطالب خواندنی

   آلبوم تصاویر

   دوستان

   سایت های مفید

   درباره ما

   تماس با ما

 
صنايع‌دستي، سفير فرهنگي ملت ايران است


استاندار آذربايجان شرقي صنايع‌دستي را نشانه هاي همگرايي و وحدت ملي در کشور دانست.

به گزارش ميراث آريا(CHTN) و به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، احمد عليرضا بيگي در مراسم افتتاح نمايشگاه توانمندي‌هاي صنايع‌دستي آذربايجان شرقي در مسجد کبود گفت: خدا را شاکريم که بار ديگر فرصت ديدن نورورز را به ما عنايت کرد.

بيگي افزود: همين امر لزوم توجه به سنت‌ها را دو چندان مي‌کند، در برخي روايات نيز آمده که آغاز ولايت امام علي (ع) در غدير خم در روز نوروز بوده و با اين تفکر اين جشن ملي و اين سنت زيبا پشتوانه مذهبي هم يافته و به همين دليل قرن هاست ميان مردم با همان زيبايي و جلال برگزار مي‌شود.

استاندار آذربايجان شرقي اهميت آثار و توليدات صنايع‌دستي را به عنوان سفيران فرهنگي ملت ايران بسيار مورد تأکيد قرار داد و تصريح کرد: هر يک از آثار زيبا و بي‌بديل صنايع دستي ، حاوي پيام‌هاي فرهنگي فراواني است و اقبال مردم به استفاده از آثاران را نشان مي‌دهد.

رييس ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان برگزاري نمايشگاه صنايع دستي در مسجد کبود را بخشي از اقدامات سازمان هاي دولتي و غيردولتي براي پربار تر کردن تعطيلات نوروز دانست و گفت: اين نمايشگاه فعاليت مؤثري است که اميدواريم باعث رضايت خاطر هموطنان و به خصوص ميهمانان شهر شود.

نمايشگاه توانمندي صنايع‌دستي آذربايجان شرقي از دوم فروردين ماه در شبستان‌هاي مسجد کبود تبريز برپاست و تا پايان تعطيلات نوروز ادامه مي‌يابد.

Designed by Ashkan Arefi   Copyrights © 2008 - 2020 - Iranian Handicraft. All Rights Reserved V2.0  Designed by Ashkan Arefi

صفحه اینستاگرام لباس محلی ایرانیان