صفحه اصلی             اخبار             مقالات             آلبوم تصاویر                 ورود                 عضویت             درباره ما             تماس با ما             English
   
0 item
     
 
فروشگاه صنایع دستی ایرانیان

   لباس محلی بزرگسال

   لباس محلی بچه گانه

   زیور آلات

   جعبه نقره و مینا

   بشقاب مینا

   گلدان مینا

   عروسک با لباس محلی

   کاشی

   نقاشی استخوان شتر ( سرمه دان)

   نقاشی استخوان شتر(جعبه)

   قاب خاتم

   ساعت خاتم

   جا قلمی رومیزی و قلم دان خاتم

   تخته نرد و صفحه شطرنج

   جعبه خاتم

   مجسمه های قلم زنی برنجی

   مجسمه های تخت جمشیدی

   گلیم

   مگنت

   کیف پول

   گوناگون

جستجو در محصولات



   راهنمای خرید

   سایت را صفحه خانگی خود کنید

   اضافه به علاقه مندی ها

   اخبار و رویداد ها

   مقالات و مطالب خواندنی

   آلبوم تصاویر

   دوستان

   سایت های مفید

   درباره ما

   تماس با ما

 
نامورمطلق: نمایشگاه میلان، صنایع‌دستی ایران را معرفی می‌کند


نامورمطلق: نمایشگاه میلان، صنایع‌دستی ایران را معرفی می‌کند

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ایسنا، بهمن نامور‌مطلق امروز یکشنبه 12 آذر با بیان این مطلب افزود: «بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و هدایای میلان ایتالیا روز گذشته آغاز به کار کرد و قرار است همایشی به نام ایران در روز سه‌شنبه 14 آذرماه برگزار شود.»

او با بیان اینکه ایران برای نخستین بار مهمان افتخاری یک نمایشگاه خارجی شده است، اعلام کرد: «ما به دلیل رایزنی‌هایی که با ایتالیا داشتیم به‌عنوان مهمان افتخاری این نمایشگاه دعوت شده‌ایم بنابراین سعی می‌کنیم حضور صنایع‌دستی کشورمان در آن پررنگ باشد. این امر نشان می‌دهد که رایزنی‌های ما جواب داده است.»

معاون صنایع‌دستی کشور درباره امتیاز ویژه‌ای که مسئولان برگزاری این نمایشگاه به ایران داده‌اند، توضیح داد: «صنایع‌دستی کشور ما در پوسترهای این نمایشگاه چاپ می‌شود و این موضوع به بهتر دیده شده صنایع‌دستی ایران کمک می‌کند. قرار است در همایشی که به ایران اختصاص داده‌اند مسئولان نمایشگاه و ایران شناسان ایتالیایی سخنرانی داشته باشند. یکی از مشکلات ما دیده نشدن صنایع دستی ایران است و موقعیت پیش آمده به «برند»سازی این حوزه کمک می‌کند.»

نامور‌مطلق اضافه کرد: «اگرچه در این نمایشگاه هنرمندان با هزینه شخصی خود شرکت کرده‌اند اما یکی از مؤسسات بزرگ تجاری در زمینه صنایع‌دستی ایران نیز حضور دارد تا تولیدات کارگاه‌های خرد و کوچک را معرفی و عرضه کند.»

او بیان کرد: «در سفر اخیری که به کره‌جنوبی داشتم، متوجه شدم که کره‌ای‌ها شناخت کافی درباره صنایع‌دستی ایران ندارند و زمانی که صنایع‌دستی ما را می‌دیدند، تعجب می‌کردند. متأسفانه ما در این حوزه فراموش شده بودیم اما با برپایی نمایشگاه‌ها و فعالیت‌هایی که در این زمینه انجام می‌دهیم همچنین شهرهای جهانی که در این حوزه ثبت شد، دوباره دیده شده‌ایم.»

فدریکو رنستو،  رئیس بخش بین‌الملل صنایع‌دستی نمایشگاه میلان بهمن سال گذشته برای ارزیابی و پررنگ‌تر کردن حضور ایران در نمایشگاه میلان که بیش از سه میلیون بازدیدکننده دارد و 120 تا 140 کشور در آن حضور پیدا می‌کنند، به کشورمان سفر کرده بود.

نمایشگاه میلان که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع‌دستی جهان محسوب می‌شود با داشتن بخش‌های متنوع صنایع‌دستی، هدایا، غذاهای سنتی و سوغات با حضور 2900 شرکت خارجی به یکی از پر بازدیدکننده‌ترین نمایشگاه صنایع‌دستی جهان در قلب اروپا تبدیل شده است. خانه ایرانی نیز یکی از غرفه‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه صنایع دستی میلان است که قرار است بعد از آن، چگونگی استفاده از صنایع دستی در خانه ایرانی را در فرانسه هم به نمایش بگذارد.

این نمایشگاه از تاریخ 11 تا 19 آذرماه به مدت 9 روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر میلان برگزار می‌شود.


Designed by Ashkan Arefi   Copyrights © 2008 - 2020 - Iranian Handicraft. All Rights Reserved V2.0  Designed by Ashkan Arefi

صفحه اینستاگرام لباس محلی ایرانیان